martedì 23 marzo 2010

PRAJITURA SNIKERS



Demult aveam in capsorul asta al meu reteta asta de prajitura snikers,si-mi tot spuneam,maine ofac,maine ofac,si iata ca a venit si vremea sa o fac,si vreau sa spun ca a iesit super buna.

INGREDIENTE:8 oua
300 gr zahar
400 gr nuca macinata
4 linguri faina
3 linguri cacao

PENTRU CREMA:8 galbenusuri
1 ou intreg
3 linguri cacao
250gr zahar
4 linguri lapte(caldut)
1 pachet unt sau margarina
100 gr ciocolata amaruie

MOD DE PREPARARE:Intr-un vas inalt,se separa ouale,abus de galbenus.Albusul se bate spuma cu cu cele 300gr zahar.Apoi adaugam peste amestecul obtinut,faina amestecata cu praful de copt,cacao si nuca macinata

Se amesteca totul,si din compozitia rezultata se fac trei foi pe fundul unei tavi tapetata cu hartie de copt.

Fiecare foaie se tine 15 minute la170 °C.Intr-o olisoara se pun galbenusurile ,oul intreg,cacao,zaharul,laptele si ciocolata facuta bucatele

Facem totul la bain-marie si amestecam bine pana se topeste ciocolata si compozitia se ingroasa.O lasam sa se mai raceasca,dupa care punem untul sau margarina,si amestecam pana se topeste

Punem peste prima foaie crema astfel obtinuta,adaugam a doua foaie,peste care punemiar crema,si insfarsit punem ultima foaie ,peste care adaugam ce a mai ramas din crema

Eu am facut jumi-juma,adica jumatate din praji am pus ciocolata alba si jumatatea cealalta am lasat-o asa,se poate presara si nuca macinata

SA AVETI POFTA!!!

2 commenti:

Doinitza`s cakes ha detto...

sa te uiti la mine pe blog ,eu o fac cu alune si fara foi si a ta arata bine,am facut-o de atatea ori(la comanda) ca m-am plictisit,cand mi-o cere cineva zic ca nu o am ,nu-mi place sa execut praji sau torturi de foarte multe ori acelasi model

Gabriela ha detto...

Ma uit cu placere de fiacare data cand intru la tine pe blog,Doinitz°a,si daca zici ca prajitura ta e fara foi si mai bine poate nu e atat de munca la ea!