martedì 23 marzo 2010

FARFALLE CU LEGUME


Si daca tot am iesit din iarna,si mancand numai mancare grasa,m-am gandit sa fac ceva primavaratic,cu legume,leger si bun.

INGREDIENTE:
Pasta tip fundita(500gr)
4,5 rosii
2 dovlecei
1/2 ardei gras rosu
1/2 ardei gras galben
1 ceapa
2 catei de usturoi
optional pancetta afumata

MOD DE PREPARARE:
Se taie ceapa marunt si se pune la calit

Dupa ce s-a calit ceapa,punem panceta daca ne hotaram ca in pastele noastre sa fie un pic de carnita.Eu am pus doar pentru ca ai mei baieti spun ca:Mancarea fara carne nu e mancare.Acu vedeti si voi!

Taiem ardeiul gras cubulete si-l punem peste pancetta si lasam sa se inmoaie un pic

dupa care unem rosiile care si ele la randul lor vin taiate cubulete

Punem si dovleceii taiati cubulete sau rondele la alegere,si usturoiul pisat.Mai lasam sa se caleasca cam 5 minute,dupa care se ia de pe foc.Intre timp punem pasta la foc si lasam sa fiarba atat cat scrie pe punga.


Se strecoera pastele si se amesteca cu compozitia de legume
Simplu de facut,rapid,lejer si bun

Va doresc,POFTA BUNA!!!

2 commenti:

sarah ha detto...

si noua ne plac pastele.o sa incerc reteta ta pentru ca mi se pare interesanta.pup

Gabriela ha detto...

Incearc-o si nu osa-ti para rau suntchiar foarte bune.TE PUP.