venerdì 12 marzo 2010

MINCIUNELE

Sant foarte simplu de facut ,le fac ori de cate ori am pofta de ceva dulce,pentru ca se prepara foarte repede si nici nu e foarte mult de munca deci...la treaba. INGREDIENTE:Eu la aceasta reteta nu am cantitatile precize ,pentru ca le fac dupa ochi 2-3 oua(eu am pus 2 oua) zahar( cam un pahar) smantana sau iaurt cam o cana si jumatate rom vanilie scortisoara etc. MOD DE PREPARARE:Am framantat un aluat cu ingredientele de mai sus,nu foarte tare potrivit de moale,dar nici sa se lipeasca de mana Se intinde o foaie mai grosuta taiem in patratele sau romburi dupa cum doriti Se cresteaza pe mijloc, dupa cum se vede in imaginea de mai sus si se rasucesc Se prajesc in ulei incins Se scot pe un servet absorbant ca sa se scurga uleiul care e in plus Eu le-am scos inainte de a le pune pe farfurie pe un servet.Dupa ce sau racit se pudreaza cu zahar pudra POFTA BUNA!!!

Nessun commento: