mercoledì 29 settembre 2010

MANCARE DE CASTRAVETI MURATI

O sa spuneti ca aceasta mancare este foarte acra din cauza castravetilor murati,dar nu-i deloc asa,ba din contra a iesit super gustoasa si foarte putin acrisoara.Va spun alaturi de piure e o nebunie,nici mie nu mi-a venit sa cred cat de buna a iesit,yammy,yammy!

INGREDIENTE:
600 gr pulpa de porc
1 ceapa
3 linguri ulei
5-6 castraveti murati
1 cana supa de pui
1 lingura de pasta de ardei gras
1 lingura faina
1/2 pahar suc de rosii
2 linguri de vin alb sec
1 foaie dafin
1 lingura marar tocat
sare
piper

MOD DE PREPARARE:
Taiem pulpa de porc in fasii iar dupa aceea in cuburi.Spalam si tamponam cuburile de carne.Incingem uleiul bine intr-o cratita mai inalta,dupa care tocam  ceapa marunt si o rumenim la foc mediu,adaugand carnea si boiaua.

Dupa ce s-a rumenit frumos carnea,adaugam pasta de ardei gras,supa si acoperim cratita cu un capac.Fierbem totul timp de aproximativ 45 de minute,adaugand apa calduta daca este necesar.
In timp ce mancarica fierbe ne apucam de taiatul castravetilor.In primul rand ai curatam de coaja dupa care ai taiem fasii mici si ai stoarcem de zeama!
Intr-un bol amestecam faina cu sucul de rosii
Dupa ce carnea este patrunsa bine,adica fiarta,adaugam castravetii,vinul,foaia de dafin,compozitia de faina cu suc de rosii si amestecam usor.Fierbem in continuare inca 15-20 de minute,apoi oprim focul,adaugand mararul tocat.Se mai adauga sarea si piperul si gata mancarica,se poate servi alaturi de piure de cartofi sau orez fiert
POFTA BUNA!!!

14 commenti:

Miodrag Surac ha detto...

Faina mancare, la mine te asteapta un premiu, facut de mine...

Gabriela ha detto...

Merci,Surac am sa trec sa-l iau cat de curand!o zi buna!

diana ha detto...

Buna de tot mincarica asta. Si potrivita in anotimpul rece, care vine....vine

pansy ha detto...

imi place grozav mamncarea de castraveti.dar eu o stiu de vaca si cu castraveti murati in saramura.dar daca tu ai facut-o asa am s-o incerc si eu in mod sigur,pentru ca imi place !!!!!!!!!!!!!!!

speedy70 ha detto...

Che buon piattino autunnale!!! Grazie cara Gabriela, le tue ricette sono sempre particolari e gustosissime!!! Baci!

mirela ha detto...

mmmm,ce bunatate ai facut,o fac si eu,dar nu curat castravetii de coaja,ai las asa,se simt mai crocanti.Multi pupici pentru grija avuta de mine,am fost si foarte racita,dar incep sa-mi revin,am sa intru mai des de acum si o sa intru si pe mess sa putem vb.Pupici si o zi frumoasa!!

Doinitza`s cakes ha detto...

Gaby sa sti ca n-am mancat asa ceva si asta-i reteta din ardeal?ca-mi dau demisia ,arata tare gustoasa imi lasa gura apa,ma duc sa vad daca am carne in congelator,de castraveti nu duc lipsa,restu se gaseste,no sa nu dureze mult gatitu ca mi foame,acu am venit de la servici,pupici

Un dulce aromat ha detto...

Nu am facut niciodata mancare cu castraveti murati si nici nu am mancat dar sigur e foarte gustoasa .Te pup!

Gabriela ha detto...

Desigur Didona,e numai buna pentru iarna si foarte gustoasa!te pupik!

Gabriela ha detto...

Pansy,incearca si vei vedea ca o sa-ti placa,eu cu saramura nu am incercat in schimb am mai facut si cu carne de vita si a iesit super buna!te pup si sa ai o seara minunata!

Gabriela ha detto...

Speedy70 ti ringrazio tantissimo,e sono asai contenta che ti piacciono le mie ricette!ti auguro una bella serata!un bacio!

Gabriela ha detto...

Mirela,ma bucur ca ai revenit si i-ti doresc sa te insanatosesti repede!te pupik!ps.abia astept sa vb pe mes!

Gabriela ha detto...

Sa-mi dai de stire Doinitza,sant tare curioasa daca ti-a placut!te pup si-ti doresc o seara faina!

Gabriela ha detto...

Nela,e foarte gustoasa mancarica asta,si daca o vei face sigur i-ti va placea,asta doar daca i-ti plac mancarurile dulci-acrisoare!pup si o seara buna!