giovedì 5 agosto 2010

FRIPTURA DE PUI LA CUPTOR CU SOS DE GORGONZOLA

O friptura delicioasa, cu un sos absolut delicios,lasandu-ti in gura un gust intens de branza,mmmm!!!o bunatate,delicios!

INGREDIENTE:
1 kg pui
150 gr gorgonzola
1 ceapa mica
2 catei de usturoi
2 lingurite de amidon
1/2pahar de vin alb sau rosu
500-700 l supa de pui
20 gr unt
2-3 fire de patrunjel
2-3 fire de marar
2 frunzulite de busuioc proaspat
sare
piper
condimente pentru carne


MOD DE PREPARARE:
Se spala bine carnea de pui se condimenteaza se pune o jumatate de cana de apa si jumatatea de pahar de vin alb pentru ca numai de acesta am avut,si se da la cuptor sa se prajeasca.
Dupa cum vedeti eu am pus de toate,aripi,copoane,piept etc..
Intre timp luam un vas  punem 20 gr unt la topit si adaugam ceapa si usturoiul tocat la calit
Dupa ce ceapa si usturoiul s-au calit adaugam supa de pui si amestecam
tocam patrunjelul,mararul si busuiocul proaspat si-l punem in supa rezultata,daca nu aveti busuioc nu puneti,nu e chiar necesar
lasam sa fiarba cateva minute2-3 dupa care preparam ingroseala pentru sos cu cele 2 lingurite de amidon amestecat cu apa rece si-l turnam in sos amestecand continuu
lasam sa fiarba 5 minute,sosul nu trebuie sa fie gros un pic mai subtirel,ca aluatul de clatite.Spre finalul fierberii adaugam gorgonzola taiata cubulete amestecand continuu pana ce aceasta se topeste complet.Mai punem sare daca e nevoie si piper dupa gust
Cand carnea s-a prajit si e buna de servit,se pune in farfurii si se adauga sosul de gorgonzola peste.Se presara patrunjel verde tocat si gata buna de papat.Noi am mancat fripturica cu sos de gorgonzola cu mamaliguta,nu am cuvinte sa va spun cat de buna a fost!
POFTA BUNA!!!

23 commenti:

geta ha detto...

chiar o bunatate

sarah ha detto...

sosul asta de branza este pur si simplu de vis.cred ca este foarte bun si cu paste,nu stiu sigur doar presupun.pupici

Gabriela ha detto...

Te lingi pe degete Geta daca ai sa-l faci!pupik!

Gabriela ha detto...

Daca il faci un pic mai grosut si mai pui inca vre-o 2 feluri de branza,i-ti ies niste paste super gustoase Sarah!te pupik cu drag!o zi buna!

Bianca ha detto...

Arata foarte bine!!! dar nu am mancat niciodata sos din gorgonzola:) Am gustat odata branza si nu mi-a placut.
ma gandesc ca se poate face si cu branza feta nu?
Pupici

alialexa2006 ha detto...

cred si eu ca te lingi pe degete...mi.ai facut o pofta...si cu mamaliguta...imi place...pupici

mirela ha detto...

DELICIOS,eu cred ca tu ai intrat in subconstientul meu si stii ce-mi place cel mai mult,puiul pasarea mea culinara preferata,vreau si euuuuuuu,pupici si o seara frumoasa!

C.T ha detto...

Soro , eu sunt sigura ca-i bun ce ai facut tu acolo mai ales ca imi plac sosurile, dar ce fac cu postul?

Miodrag Surac ha detto...

Vad ca sti retete faine ca adevarati bucatari,bravo si am observat ca ai adaugat gorgonzola la svrsit asa si trebuie,asta sigur stii, de la un profesionist,mi-am dat seama ca cunosti niste chichibite ale bucatariei,bravo pentru apsect de gust nici nu se pune problema...

Miodrag Surac ha detto...

Am revenit ca sa-ti propun sa vizionezi la blogul meu VIDEO BUREK,ca am opservat ca iti plac prajituri mediterane si sa-mi spui parerea.Zdravo.

.✿*E LENA*✿. ha detto...

Cred că este un deliciu...
Gabriela parcă ai ştiu că-mi
place carnea de pui.
Să ai o seară frumoasă!
Te pup cu drag!

Gabriela ha detto...

Multumesc Bianca!Incearca sa faci o data acest sos sigur i-ti va placea gustul intens de gorgonzola,foarte bun!pup si o seara minunata!

Gabriela ha detto...

E gustos rau Alialexa2006 si cu mamaliguta e si mai bun!pup si o seara buna!

Gabriela ha detto...

Hai Mirela ca mai prinzi ceva si... apai eu stiu ce vrea prietena mea nu?pupik si o seara minunata!

Gabriela ha detto...

Soro nu am ce sa-ti fac trebuie sa astepti pana trece postul!pupici si o seara buna!

Gabriela ha detto...

Multumesc foarte mult Surac de complimente,ma faci sa rosesc"ca adevarati bucatari"nici pe departe!mai am cale lunga ca sa ajung ca ei!Cei drept am un cumnat Italian si a avut un restaurant in Germania si de cate ori mergeam la el mai invatam cate ceva!o seara minunata!

Gabriela ha detto...

Am sa trec cat de repede pot Surac!Multumesc foarte mult de invitatie!o seara minunata!

Gabriela ha detto...

Pai cum sa nu stiu,eu stiu ce va place Elena!glumesc asa s-a intamplat sa fac cu carne de pui reteta asta si ma bucur ca i-ti place!te pupik cu drag si noapte buna!

Annie ha detto...

Gabriela esta es una receta deliciosa. Como tu dices para chuparse los dedos.
Besos

speedy70 ha detto...

Con il gorgonzola???? Che spettacolo di piatto e che gusto grintoso! Brava Gabriela, un bacio!!!

pansy ha detto...

in vara asta am descoperit sosul cu gorgonzola,asa ca am devenit fana !numai a eu il fac fata intaritori .o minunatie !

Gabriela ha detto...

Ma bucur ca ai descoperit acest sos si ca ai devenit fana Pansy si ma bucur ca te-ai intors ca nu mai stiam nimic de tine!Bine ai venit!pup si o zi minunata!

Doinitza`s cakes ha detto...

ce reprezinta gorgonzola?ca arata tare bine totul,te pup dulce