domenica 2 maggio 2010

RULOURI CU CRENVUSTI IN ALUAT DE FOITAJ



O data cu rulourile de vinete am facut si aceste rulouri cu crenvusti.Si cum mie i-mi plac tare mult aceste rulouri,si cum in Fast,Foodurile noastre s-au ori unde s-ar gasi ele,costa 2 euro si ceva bucata, si nici macar nu il simti de mic ce e ,m-am decis sa i-mi satisfac pofta acasa si sa mananc sa ma satur.Deci eu cu 2 euro si inca ceva mi-am facut 12 rulouri cu crenvusti si mi-am satisfacut si pofta!

INGREDIENTE:
1 pachet aluat de foitaj
1 confectie de crenvusti
1 ou


MOD DE PREPARAE:
Se fierb crenvustii dupa care ai lasam sa se raceasca.Intindem foaia de foitaj si asezam crenvustii deasupra si rulam

Daca crenvusti sant mari ai taiem in jumatate cum am facut eu

Ungem cu galbenus de ou suprafata rulourilor,si dam la cuptor 5-10 minute,depinde de cuptor

Se servesc calde sau reci ca aperitiv

POFTA BUNA!!!

8 commenti:

Naina ha detto...

Arata delicios, faina reteta!

Gabriela ha detto...

Multumesc Naina,e o reteta foarte simpla si foarte delicioasa, pentru o festa merge stas!pup!

pansy ha detto...

ii faceam lui fi-miu cand era mic cremwursti din astia.o reteta rapida si gustoasa.

mirela ha detto...

Foarte buna ideea,am sa-i fac si eu.Te pup si o zi buna!

Gabriela ha detto...

Si baiatului meu ai plac foarte mult,Pansy,tocmai pentru ca sant foarte gustoase rulourile astea.

Gabriela ha detto...

Merci,Mirela,o zi buna si tie!pup!

sarah ha detto...

daca ai sti de cand ma chinui sa fac si eu reteta asta.nu ca ar fi mare filosofie dar mereu am uitat de ea.arata foarte bine ,mergea cred si niste susan deasupra.pupici

Gabriela ha detto...

Mie-mi spui Sarah,si eu de cand vroiam sa o fac n-ai idee,dar am reusit intr-un tarziu!ppup!