lunedì 1 marzo 2010

tort cu martipan

INGREDIENTE:PTR. BLAT. 7 oua, 7 linguri de zahar,7 linguri de ulei, 7 linguri de faina, 1 lingurita praf de copt, 4.5 picaturi de zeama de lamaie, un praf de sare. PREPARARE:se amesteca toate ingredientele,si se da la cuptor timp de 30 de minute,fara sa deschidem usa cuptorului .se incearca cu o scobitoare daca e facut. PENTRU CREMA DE VANILIE:un plic praf de vanilie,100gr zahar pudra,100gr ,300ml lapte. PREPARARE:intr-o oala mai mica se pune praful de vanilie si jumatate din cantitatea de lapte,se amesteca bine dupa care se pune si cealalta cantitate de lapte ramasa.Se amesteca si se pune la fiert la foc mic,se lasa la racit dupa care se adauga untul moale si zaharul pudra semixeaza bine pina devine ca o crema. PENTRU CREMA DE CIOCOLATA:300ml lapte ,100gr zahar pudra,100gr unt. procedura e aceeasi ca la crema de vanilie. s pentru insiroparea blatului avem nevoie de zeama de la 2 portocale. Se taie blatul in trei :se insiropeza prima parte din blat cu sucul de portocale. Am insiropat blatul dupa care am incalzit 2 linguri de gem de visine si am pus un strat subtire peste blat.Am presarat un pic de nuca de cocos peste gem,si am pus crema de vanilie deasupra. Am pus al doilea blat procedura e ca si in prima parte numai ca se pune crema de ciocolata. Si in final se pune si al treilea blat se insiropeaza si se pune martipanul deasupra se finiseaza bine dupa care se decoreaza dupa lacerea fiecaruia. si sanctiunea:

Nessun commento: