mercoledì 2 marzo 2011

PASTE CU BROCCOLI

Astazi am o reteta foarte simpla,economica,care va poate ajuta atunci cand santeti in lipsa de timp!Noua aceasta reteta  de paste cu broccoli ne place foarte mult pentru ca sant foarte,foarte gustoase!

INGREDIENTE:
350gr de paste scurte
1 broccolo mai mare sau 2 mai mici
2 catei de usturoi
2 linguri de parmezan
peperonccino
sare
2 linguri ulei de masline

MOD DE PREPARARE:
Se curata broccoli de frunze daca au, se spala si se pun la firt in apa fierbinte cu sare,Se lasa la fier cam 10 minute,dupa care se scot broccoli cu o paleta de bucatarie si se lasa la scurs

Intre timp punem pastele la foc in apa in care au fiert broccoli si lasam sa fiarba 9-12 minute  atat cat scrie pe confectie,depinde de pastele cu care vrei sa prepari broccoli
Curatam,spalam si taiem cateii de usturoi in patru ,ai punem in cele doua linguri de ulei de masline sa se caleasca putin ,dupa care adaugam broccoli scursi si taiati mai marunt peste usturoi.Daca nu va place usturoiul al puteti scoate si mai lasam pe foc,2-3 minute amestecand  din cand in cand
Pastele sant deja fierte si scurse de apa,le punem peste broccoli ,amestecand continu la foc mic pentru 2-3 minute,adaugam,sare,piper si peperonccino,cate un pic din fiecare si gata, masa e servita!
Se servesc cu parmezan presarat!Sant forte,foarte bune!
POFTA BUNA!!!

18 commenti:

violette ha detto...

Mmmm, ce bun...si mai ales rapid!

o zi frumoasa!

mirela ha detto...

Ei Gabriela,gand la gand cu bucurie,,,,,,eu ma gandeam sa fac maine paste cu conopida,,,,,cam tot aia este,oricum delicios,,,mmmm.Puppp si o seara faina!!!

Manuela ha detto...

Complimenti! Una pasta molto appetitosa!! Bravissima.

Anonimo ha detto...

Noi suntem mari consumatori de paste.O mancare rapida si delicioasa.

janet ha detto...

Uite ca cu brocoli nu am facut paste nici o data!Mie imi place brocoli tras la tigaie intr-un pic de unt!
Am sa incerc si varianta cu pastele!
O seara buna!

Nicole ha detto...

Ce bun!!!! Imi plac la nebunie pastele si daca ar sti lumea cat de rapide sunt!!!!!! ideale pentru "mi-e foame de mor!!!!"

Doinitza`s cakes ha detto...

gustoase si aspectoase ,se pot face si de post,trimite-mi o portiuca,ca mi foame,is la cura si nu mai mananc dupa ora 5,of! of!pupici dulci

pansy ha detto...

nici eu nu am folosit brocoli la paste,da'astea par a fi tare bune!

Gabriela ha detto...

Asta i-mi place la paste ,Violette ca se fac foarte repede si sant si gustoase oricum le-ai face!pupicei!

Gabriela ha detto...

Foarte bine Mirela,o idee foarte buna,eu am sa fac Sambata paste cu conopida!pupicei!

Gabriela ha detto...

Grazie Manuela,e davvero molto gustosa e appetitosa,a noi piace molto!baci!

Gabriela ha detto...

Ma bucur sa aud asta Hapleablog si noi santem mari consumatori de paste,de cand santem in Italia mancam foarte multe paste!La inceput nu ne prea placeau dar acum santem inebuniti!te pupik!

Gabriela ha detto...

Incearca Janet,sigur iti va place!o seara buna si tie!

Gabriela ha detto...

Hai la mine Nicole ,te servesc cu o portie buna de paste!pupik!

Gabriela ha detto...

Iti trimit Doinitza cum sa nu dar se poate,mai ales tie!la cura sant si eu sper sa reusec sa continui,ca nu prea am vointa si parca vad ca ma las...mai vedem!pupicei!

Gabriela ha detto...

Sant foarte bune pastele in combinatie cu broccoli Pansy,dar daca zici ca nu ai mai mancat....!sa-mi spui daca ti-au placut!pup!

Miodrag Surac ha detto...

Bravo , mai o reteta superba, pe cat de sipmpla, atat de gustoasa. Super bucatareasa...

Gabriela ha detto...

multumesc Surac,tu esti un super bucatar ,eu sant ceva mai minuscul pe langa tine!o zi buna!