lunedì 24 maggio 2010

OREZ IN STRATURI




Se prepara repede,se mananca la fel de repede si e foarte bun,mai ales pe timp de vara,pentru ca e usor si fara grasimi.

INGREDIENTE:
250 gr orez
800 ml supa de legume
5 ardei grasi(copti)
2 morcovi
1 lamaie
cateva frunze de telina sau radacina de telina
ulei de masline
sare

MOD DE PREPARARE:
Se pune orezul la fiert in supa de legume sau in apa cu un praf de sare

Cand orezul a fiert,il lasam sa se raceasca putin si il impartim in doua parti.Separat taiem ceapa marunt si o calim in uleiul de masline incins

Adaugam morcovii taiati cubulete si o parte din orez si-l lasam pe foc cateva minute

Il rasturnam intr-un bol.Deasupra punem ardeii copti taiati in bucati mai mari.presaram si putina telina tocata si se stropeste cu putin ulei.

Punem restul de orez peste ardei si ai stropim cu zeama de lamaie

decoram cu ardei rosii si patrunjel verde si orezul este gata,Se poate servi ca garnitura la diferite fripturi.

POFTA BUNA!!!

11 commenti:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) ha detto...

Mandru tare!!!
Culori faine...aranjament pe masura...muzica la inaltime...ce sa-ti mai spun...Felicitarile mele!!!

Gabriela ha detto...

Multumesc mult de tot Judy,de data asta m-ai facut sa ma inrosesc,m-am emotionat,grazie,tante!pup si o seara buna!

Elena Toma ha detto...

Arata superb garnitura asta! demna de a se constitui, cu o salata adecvata, intr-un preparata de sine statator. Interesant blogul, asa ca felicitari!

Gabriela ha detto...

Multumesc,Elena Toma!bine ai venit pe blogul meu,merci de vizita,o zi buna!si te mai astept.

geta ha detto...

arata minunat...salivez pe tastatura!ai un premiu la mine! cu mult drag!

mirela ha detto...

Foarte bine arata,am sa-l fac si eu.Te pup si o zi buna!

Gabriela ha detto...

Multumesc Geta,pentru premiu si pentru faptul ca te-aigandit la mine,am sa trec sa-l iau mai tarziu,o seara buna!

Gabriela ha detto...

Sa-mi spui cum ti-a iesit Mirela!pup si seara buna!

sarah ha detto...

hmmmmmm bun,bun.arata foarte bine si cum ardeii copti sunt preferatii mei cred ca as manca vreo doua portii.pupici

Gabriela ha detto...

Sarah,ma bucur foarte mult ca ai reaparut,inseamna ca totul e ok.Te pup si sa ai o zi buna!

Anonimo ha detto...

Hi, guantanamera121212