martedì 27 aprile 2010

CIORBA DE PRAZ


Aceasta ciorbita se poate mancarece sau calda,pentru ca nu e grasa deloc,nu e complicat de facut si e foarte sanatos.Pe scurt o ciorbita de legume!


INGREDIENTE:
3-4 fire de praz
2 morcovi
2 cepe
50 ml de ulei
1 telina
2 cartofi
30 gr pasta de tomate
orez sau pasta de care se vede in imagine
sare
patrunjel
piper


MOD DE PREPARARE:
Morcovul,ceapa,telina se taie rondele

Se pun in ulei incins si se calesc pentru cateva minute

Se taie si prazul in bucati mai mari

Il adaugam peste legumele putin calite,si lasam sa se caleasca impreuna

Dupa ce s-au calit legumele,adaudam apa cat consideram si lasam sa fiarba 30 de minute

dupa care adaugam cartofii taiati cubulete

Cand cartofii sunt pe jumatae fierti adaugam orezul sau pastele,ca in cazul meu,pentru ca i-mi mai ramasese cateva paste din astea si am zis sa le folosesc la aceasta ciorbita daca tot le-am avut

Spre sfarsitul fierberii,adaugam pasta de tomate si mai lasam la fiert cateva minute,se sareaza si se pipereaza dupa gust

Se adauga zeama de varza daca o vrem mai acrisoara,inainte cu 5 minute de a o lua de pe foc,si se presara patrunjel verde tocat

POFTA BUNA!!!

8 commenti:

pansy ha detto...

ce apetisant arata ciorbita ta !si castronelul tau e tare frumusel !

sarah ha detto...

eu nu-s cea mai mare fana a ciorbelor dar sunt mereu gata sa incerc combinatii noi.arata foarte bine ciorbita.doua premii dragute te asteapta sa le ridici .pupici

Gabriela ha detto...

Multumesc Pansy,ca de obicei esti tare draguta!

Gabriela ha detto...

Multumesc de premii Sarah am sa trec sa le ridic cat de curand.pup!

MONONOKE KITCHEN ha detto...

arata exceptional, cred ca-i buna
tare la gust!

Bucatareasa Incepatoare ha detto...

Arata fain, nu am macat praz pana acum, sau cel putin asa stiu eu, dar merita sa incerc. Ai un premiu la mine pe blog, te rog sa treci sa il ridici daca iti face placere!
Cu drag, Mihaela

Gabriela ha detto...

E foarte buna,Mononoke Kitchen,pup!

Gabriela ha detto...

Multumesc Mihaela de premii,trec cat pot de repede sa-l ridic!pup!